Hizmet Sektöründe Kişisel İmaj

Eğitimin Amacı:

Hizmet sektöründe çalışanların dış görünüşleri ve konuşma tarzları, hizmet sektöründe hizmet veren kurumların aynası yani profillerinin yansımasıdır. Bu eğitimde amaçlanan çalışanlarımızın, en iyi kalitede hizmet vermesi, çalışanların dış görünüşleri, kendilerini ifade tarzları, beden dillerini kullanmaları ve kurum kültürünü en iyi şekilde temsil edebilmesidir.

Kimler Katılmalı:

Hizmet sektöründe çalışanlar.

Eğitimin İçeriği:

  • Kişisel İmaj nedir?
  • Kişisel İmajımız
  1. Öz İmaj
  2. Algılanan İmaj
  3. İdeal İmaj
  • İlk İzlenimin Önemi
  • Hijyenin imaj üzerindeki etkileri
  • Kişisel İmaj konusunda yapılan yanlışlar
  • Kişisel İmajı Oluşturan Öğeler
  • Dinlenebilir bir konuşma nasıl olmalı?
  • Konuşma tarzımız
  • Beden dili
  • Giyim tarzımız
  • Renkler ve imaj
  • İş Etiketi

 

SÜRE: 1 gün

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir