Çatışma Yönetimi

 

Çatışma, grup üyelerinin ihtiyaç, amaç veya çözüm farklılıklarından doğan bir sürtüşme davranışıdır. Çatışma davranışını; hedefimiz doğrultusunda, çatışma teknikleri ile yönetmek mümkündür. Bu şekilde hem stres yönetimi daha kolay sağlanır hem de şirket içi iletişim sorunları önlenmiş olur. Eğitim sonunda katılımcılar, çatışmayı pozitif yönde kullanma yöntemlerini öğreneceklerdir.

 

 

İçerik

 

  • Çatışma nedir?
  • Ekip içinde çatışma belirtileri
  • Çatışma ve rekabetin farkı
  • Örgütlerde çatışma türleri ve çatışmanın oluşma nedenleri
  • Graf analizi ile 8 temel çatışma türü
  • Transaksiyonel analiz ile iletişim çatışmaları
  • Çatışma düzeyleri
  • Çatışma yönetimi
  • Çatışmanın yıkıcı etkisi
  • Çatışmanın yapıcı etkisi
  • Çatışma ortamında liderin davranışı
  • Çatışma yönetimi teknikleri
  • Saldırgan davranışlar
  • Pasif davranışlar
  • Müzakere oyunu

 

Süre: 1 gün (6 saat)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir